Met de nieuwe Sale-actie bij Prenatal wordt shoppen voor je kleintje een feestje..!

Chantal~ Afgelopen zaterdag ben ik met mijn moeder lekker gaan shoppen in Eindhoven. En zeg nu zelf wat shopt er fijner dan de Sale. Vooral voor mijn dochtertje koop ik erg graag in de Sale aangezien ze in haar eerste jaar zo hard groeit dat ze alles maar eventjes aan heeft.

Ik heb erg veel geluk dat mijn zus een dochtertje heeft van 3 jaar waar ik best wel wat kleertjes van door heb gekregen. Super blij ben ik met al de kleertjes die doorgegeven worden. Maar toch voelt het ook wel eens fijn om wat nieuws voor haar te kunnen kopen. Gewoon iets moois wat je zelf hebt uitgekozen en wat van deze tijd is. Ik ontving een email van de Prenatal dat de Sale op zijn eind loopt en daardoor hadden ze een nog mooiere actie voor ons in petto.

Als je 2 artikelen uit de Sale kocht dan was het goedkoopste artikel nog eens 50% extra afgeprijsd. Dus nog een dikkere korting bovenop de gewone Sale. En geloof mij als je eenmaal in die winkel staat wordt je daar erg hebberig van.

prenatal aankopen.jpg

Ik heb geshopt voor een waarde van normaal gesproken ongeveer 104 euro. Toen ik bij de kassa aan kwam en alle kortingen er af gingen hoefde ik nog maar ongeveer 44 euro af te rekenen. Wauw dat had ik goed gedaan. Ik was er helemaal happy mee. Een besparing van maar liefst 60 euro.

Dit moest ik natuurlijk even met jullie delen zodat ook jullie nog even gebruik kunnen maken van deze geweldige actie. Deze actie loopt nog tot zondag 19 februari. Tot die tijd heb je nog kans om je slag te slaan. Veel shopplezier..!

2 thoughts on “Met de nieuwe Sale-actie bij Prenatal wordt shoppen voor je kleintje een feestje..!

Geef een reactie

