Het vinden van de juiste portemonnee.

Het lijkt misschien iets vanzelfsprekends. Het kopen van een nieuwe portemonnee. Nu weet ik niet of ik de enige ben die hier altijd moeite mee heeft. Ik ben altijd gewend om een grote portemonnee te hebben. Maar lang niet alle portemonnees voldoen aan mijn eisen. Met de komst van steeds meer pasjes van verschillende winkelketen blijft de inhoud van mijn portemonnee maar groeien. Het lijkt wel een nieuwe hype al die pasjes, want winkelketens die voorheen geen pasjes hadden beginnen nu ineens allemaal mee te doen. De Hema is er nu bijvoorbeeld ook alweer mee begonnen. En ja ik weet dat je ook simpel de apps kunt downloaden van de verschillende winkels. Maar op 1 of andere manier lopen bij mij de apps altijd vast op het moment dat ik ze nodig heb bij de kassa. Buiten doen ze het vaak prima maar als het puntje bij paaltje komt dan werken ze bij mij niet. Daardoor heb ik dan toch vaak dat ik afhankelijk ben van de pasjes om toch mee te sparen voor leuke kortingen. Tijdens de zoektocht naar een leuke portemonnee moet ik vaak veel portemonnees open ritsen om te kijken hoeveel plaats ik heb voor pasjes. En dan denk je een goede portemonnee gevonden te hebben waar veel ruimte is voor pasjes blijken de vakjes te strak te zijn waardoor je de pasjes er moeilijk in en uit krijgt. Of je heb een portemonnee die je bijna niet meer dichtgeritst krijgt.

portemonnee.jpg portemonnee2.jpg

Eindelijk heb ik de allerfijnste portemonnee in mijn bezit. Al mijn pasjes passen erin, de vakjes zijn groot en soepel genoeg en ook heel belangrijk hoe vol de portemonnee ook is hij blijft mooi plat van vorm. Geweldig. Alles wat ik zoek. Nu weet ik niet of ik zo veeleisend ben over een portemonnee, maar mochten er meer mensen kampen met dit probleem help ik jullie graag met het vinden van de juiste portemonnee.

Deze beauty van MK is verkrijgbaar bij De Tassenstore voor maar 19,95. Ook prettig was de super snelle levering.

Namens De Tassenstore mag ik jullie 10% korting aanbieden op alles. Vul bij je bestelling de kortingscode “raaij” in. Veel shopplezier

 

7 thoughts on “Het vinden van de juiste portemonnee.

Geef een reactie

