Review: Golden Rose Lash Plumping Mascara

Linda~ Een tijdje geleden las ik via de Facebookpagina van Sarah’s Colors een oproep waarin gezocht werd naar dames die mascara wilden testen. Aangezien ik nogal een kieskeurig iemand ben wat betreft make-up besloot ik om eens een kans te wagen en me in te schrijven. De reden dat ik zo kieskeurig ben in mijn keuze voor make-up is simpel. Mijn ogen raken nogal snel geïrriteerd en rood dus het ziet er niet alleen niet uit, het voelt ook totaal niet prettig aan. Het maakt ook niet uit of het dure make-up is of goedkope, het ene zorgt wel voor irritatie en het andere niet, ongeacht de prijs van het artikel 😉 Wat ik wel als “eigenaardigheidje” heb is dat ik graag mijn mascara’s en dergelijke met acties zoals 1+1 gratis koop. Dat is er in geslopen toen ik nog student was en eigenlijk altijd zo gebleven. Vandaar dat ik normaal ook niet snel iets zal kopen via webshops maar eerst gewoon in de winkel.

16807831_802327036586395_6565669844338674520_n

Nu hoopte ik stiekem dus heel graag ingeloot te worden om deze mascara te mogen testen omdat deze beloofde de wimpers goed te scheiden, te liften en zeker niet te klonteren. Er zijn meer mascara’s die dat beloofden en die bij mij niet goed werkten of irriteerden dus reden genoeg om weer wat nieuws te proberen. Uiteindelijk hoorde ik tot mijn blijdschap bij de 5 testers dus toen was het wachten tot het binnen zou komen.

17203743_717553261751937_133841242_n

Na een paar dagen ontving ik in een vrolijk zakje een leuk spiegeltje met het logo van Sarah’s Colors en de mascara. Het viel me meteen op dat het een flink groot flesje mascara was, 13 ml. Echter als je de mascara vastpakt ligt ie meteen lekker in je hand dus dat is al een voordeel. Zodra je hem open draait zie je het grote borsteltje wat heel praktisch is om een groot oppervlak aan te pakken. Wederom een voordeel van deze mascara. Je kan in principe in 1 keer een groot deel van je wimpers voorzien van een prachtige laag mascara.

Zodra ik 1 laag op m’n wimpers aangebracht had waren ze mooi diepzwart, perfect gescheiden en zeer zeker zonder klonters. Zelfs nadat ik bijna een week elke dag de mascara gebruikt heb heb ik nog geen klonter gezien, geen irritaties gehad en blijven de wimpers goed gescheiden. Daarnaast begonnen mijn wimpers automatisch te krullen in een soort natuurlijke krul zonder overdreven veel lagen mascara en zonder geknoei. En als ik mijn look eens in de spiegel bekeek had ik naast deze mascara en een leuke kleur lippenstift eigenlijk niet eens meer andere make-up nodig wat voor mij als moeder van een ondernemende tweeling van 3 echt een verademing is. Zonder al teveel tijd besteden aan m’n make-up toch leuk de deur uit.

17098689_382295442157856_6542201966524457137_n

Nog even mijn beoordeling in het kort: De mascara geeft een prachtige diepzwarte laag en zorgt dat je wimpers perfect gescheiden zijn zonder klonters en irritaties. Je hoeft geen dikke lagen aan te brengen om resultaat te zien. Zoals hij belooft geeft hij zelfs een beetje een dramatisch effect zodat je daarnaast niet perse, maar dat mag natuurlijk altijd, andere make-up nodig hebt. Hij kan dus zeker gebruikt worden als basis make-up. Als ik de mascara een cijfers moest geven zou hij van mij een 8,5 krijgen en ik kan hem jullie dan ook zeker aanbevelen.

De mascara is te bestellen bij Sarah’s Colors voor €12,95:

http://www.sarahscolors.nl/mascara/golden-rose-lash-plumping-mascara/

15975027_783621268456972_3407337321791791820_o

Geef een reactie

