Goedkope (cadeau)tips voor Sinterklaas

Linda~ Huh? Wat? Ja inderdaad, je leest het goed. Er staat echt “Sinterklaas” in de titel. En ik hoor je bijna denken: Ben je nou serieus, want het is pas april. Dat klopt, maar met een tweeling die 5 december jarig is wil ik het natuurlijk allemaal wel een beetje rustig aan doen. De maand december is immers al duur genoeg zonder dat er ook nog eens 2 boefjes jarig zijn 😉

1004004012739839

Hoe pak ik zoiets eigenlijk aan? Al vanaf januari hou ik een beetje in de gaten in de folders wat leuk is. Er zijn bepaalde artikelen die toch wel een paar keer per jaar terug komen, zoals bijvoorbeeld klei, knutselmaterialen en leesboekjes maar toch. Ik kwam op het idee om dit artikel te gaan schrijven toen ik gisteren de folder van Kruidvat eens doorkeek. Het viel me namelijk op dat er dit keer veel leuke dingen in stonden die potentiële schoencadeautjes konden zijn of aanvullingen op andere cadeau’s. Deze aanbiedingen in deze folder zijn geldig van 3 tot en met 9 april 2017.

Hieronder zal ik een aantal leuke (cadeau)tips geven die veel kinderen, afhankelijk van de leeftijd natuurlijk, wel leuk vinden om te krijgen.

  • Play-Doh minipack: 4 stuks van 5,99 voor 1,99
  • Paw Patrol Schilder je eigen beeldje: van 6,99 voor 3,99
  • Ravensburger Domino of Memory: van 9,99 voor 3,99 (Nijntje, Cars, Frozen, Thomas Trein, Minions, Disney Princess)
  • Knutselartikelen voor maar 0,89 (onder andere papier, stempels, verf)

Ook Trekpleister heeft deze week leuke cadeautjes voor weinig:

  • My Little Pony magische pony: van 11,99 voor 3,99
  • Doc McStuffins pop (Speelgoeddokter): van 29,99 voor 9,99
  • Disney Planes 4-in-1 set (memory, domino en 2 puzzels): van 7,99 voor 1,99
  • Little Gardena Tuiniersetje: van 14,99 voor 7,99
  • Disney puzzels 15 stukjes (Baby of Princess): van 3,99 voor 1,49

Vorig jaar heb ik zelf al ruim op tijd deze 2 leuke spellen gekocht bij Lidl. Het is een elektronische quiz pen die kinderen gegarandeerd leuk vinden. Deze heb ik voor maar 5,- gescoord terwijl ze bijvoorbeeld via bol.com 19.94 kosten.

Foto: Clementoni.com

Zo houd ik dus graag de folders en aanbiedingen in de gaten om door het jaar heen al de leukste cadeautjes te scoren voor een nog veel leukere prijs. Op deze manier houden we geld over. En dat besteden we liever aan een dagje uit met het hele gezin en voor extra saldo op de spaarrekeningen van de kinderen.

Daarnaast raad ik je aan om ook speelgoedbeurzen in de buurt in de gaten te houden. Er is daar vaak speelgoed te vinden dat amper aangeraakt lijkt te zijn. Mensen kopen en krijgen al gauw teveel speelgoed of geven het snel weer weg. Op zich is dat niet erg, maar des te leuker is het om op zo’n speelgoedbeurs op zoek te gaan naar leuke “schatten” voor je kinderen. Zo heb ik 2 jaar geleden voor onze tweeling voor 10,- een simpele garage gekocht. Ze spelen er nog altijd elke dag mee. In de winter spelen ze er binnen mee en in de zomer gaat deze gezellig mee in het zwembadje. Hij heeft z’n geld inmiddels al lang opgebracht, zoveel lol dat ze er van hebben. Daarnaast heb ik afgelopen jaar voor 4,50 drie grotere auto’s gekocht van de film Cars, waarvan er 2 ook echt “zelf” kunnen rijden. Ook hiermee wordt nog altijd gespeeld. Zo zie je maar dat kinderen heel gauw tevreden kunnen zijn zonder dat het de hoofdprijs kost.

Wat zijn jullie (budget)tips met betrekking tot Sinterklaas(cadeaus)?

sinterklaas-poster-001Foto: http://www.directposter.nl

4 thoughts on “Goedkope (cadeau)tips voor Sinterklaas

Geef een reactie

