Qassa: punten sparen met je online aankopen

Linda~ Bestel jij (regelmatig) producten online? Dan heb ik een hele handige tip voor je. Wist je namelijk dat je via de website Qassa punten krijgt voor de aankopen die je doet?

14322293_1425072447520083_8589343979409926360_n

Het werkt namelijk zo: je maakt een gratis account aan bij Qassa. Je vult je profiel in en geeft aan wat je favoriete webshops zijn. Dankzij Qassa ben je altijd snel op de hoogte van de beste online aanbiedingen. Er zijn momenteel 2.085 webshops aangesloten bij deze handige website. Hieronder zal een kort lijstje geven van bekende aangesloten webshops maar er zijn er natuurlijk nog veel meer:

  • Bol.com
  • Wehkamp
  • Aliexpress
  • Thuisbezorgd.nl
  • Greetz
  • Bon Prix
  • Albert Heijn
  • Coolblue
  • Blokker
  • Mediamarkt
  • Intertoys
  • C&A
  • Van Haren

14310383_1419979944696000_4365257734645988575_o

Zodra je van plan bent om iets via internet te gaan bestellen log je in via de site van Qassa. Vervolgens zoek je of de webshop van jouw keuze aangesloten is bij de site. En daarna kun je gewoon je bestelling doen zoals je gewend bent op de webshop van je keuze. Het voordeel is echter dat je terwijl je lekker aan het shoppen bent punten spaart die je uiteindelijk uit kan laten betalen. Vanaf 10,- kun je je opgebouwde tegoed over laten maken naar je bankrekening. Of je kunt kiezen om te tegoed in te wisselen voor een waardebon. Dit is ook bij een minimaal tegoed van 10,-. Mocht je nu in een bui zijn dat je wilt sparen voor een goed doel, dan kun je deze vanaf 10,- uit laten betalen aan een van de 10 goede doelen zoals onder andere Giro 555, Bont voor Dieren, Stichting KNGF, Cordaid en Warchild.

Je kunt extra punten verdienen door emails te lezen. En nu hoor ik je bijna denken: ja hoor daar komt de verplichting. Maar nee het is zeer zeker een verplichting. Je kunt zelf je interesses aangeven maar ook de frequentie van de emails aangeven. En wil je geen email lezen kun je dat aangeven bij je emailinstellingen. Zo simpel is dat dus je zit niet gauw te kijken met irritante emails die je eigenlijk niet wilt ontvangen.

Om nog een beetje voor ontspanning te zorgen zijn er ook spelletjes op de website aanwezig waar je ook weer extra punten mee kunt verdienen. Zo is er een bingospel waarbij je 1 gratis kaart krijgt per ronde (andere kun je bijkopen met je gespaarde punten) en elke dag worden er 8 nummers getrokken tot er bingo is. Een bingo kan je al gauw 200,- opleveren als jij de gelukkige bent.

bingo_preview

Mijn eigen ervaring met Qassa is zeer positief aangezien ik 2 maanden geleden mijn eerste uitbetaling heb laten doen. Ik had het lekker op laten lopen tot 30,- en die heb ik net voor carnaval uit laten betalen zodat ik een extra potje achter de hand had. je kunt dit natuurlijk ook net voor de feestdagen in december uit laten betalen of voor je (zomer)vakantie. Zodra ik had gekozen voor uitbetaling stond het binnen een paar dagen al op mijn bankrekening. Vandaar dat ik deze tip graag met jullie wilde delen.

Was jij al bekend met Qassa, of heb je nog andere soortgelijke (spaar)tips?

2 thoughts on “Qassa: punten sparen met je online aankopen

Geef een reactie

