Wist jij al dat Celestial Seasonings 4 nieuwe biologische smaken heeft?

Sinds dochterlief Tess is geboren leefde ik van kopje koffie naar kopje koffie. Het eerste dat ik deed als ik beneden kwam was koffie zetten. Ik merkte aan mijzelf dat ik steeds meer koffie wilde. Eerst begon ik met één kopje als ik wakker werd. Al snel werden dat er twee en uiteindelijk werden dat drie kopjes koffie in mijn eerste uur dat ik wakker was. Voorheen dronk ik nooit koffie voordat ik ging werken en ineens kon ik niet meer zonder. Ik had in de aanbieding een hele doos koffiepads gekocht. En toen die doos toch erg snel leeg was en ik terug ging denken dat er helemaal niet zo veel bezoek was geweest schrok ik toch wel een beetje. Ojee heb ik die koffie echt allemaal zelf opgedronken.? Dit kon zo niet meer. Ik besloot om minder koffie te gaan drinken. In de pauzes op het werk bijvoorbeeld drink ik alleen in de eerste pauze nog koffie en de andere twee pauzes vervang ik de koffie voor thee. Voorheen dronk ik ook veel meer thee dan koffie. Ik vind het dan ook altijd erg leuk om door de winkel te lopen en weer eens een lekker nieuw smaakje uit te gaan proberen.

Ik merk dan ook dat sinds ik meer thee drink ik weer veel meer energie terug heb gekregen. Ik kan er ook erg van genieten als ik met een kop thee in mijn hand op de bank zit. In de winter is het dan vooral fijn om weg te kruipen onder een dekentje en je handen te warmen aan het warme glas. Meestal kies ik in de winkel de fruitvarianten. Aardbei, kersen en bosvruchten zijn mijn favorieten. Maar toch ben ik de verschillende Green-tea varianten ook wel gaan waarderen. Toen ik de kans kreeg om 4 nieuwe smaken te gaan testen van Celestial Seasonings greep ik deze met beide handen aan. Wist jij al dat Celestial Seasonings 4 nieuwe biologische smaken heeft?

Nieuwsgierig geworden naar de rest van mijn review? Deze kun je verder lezen op Thuisleven.com

celestial-seasonings-tea

Geef een reactie

