Wanneer kinderen krijgen niet vanzelf gaat (deel 2)

Chantal~

Een paar weken geleden schreef ik voor jullie de blog wanneer kinderen krijgen niet vanzelf gaat .

Hierin vertelde ik over mijn gevoelens die ik had toen onze kinderwens niet vervuld werd en hoe wij dit met onze omgeving gedeeld hebben. Onderaan de blog konden jullie gelukkig lezen dat onze kinderwens uiteindelijk toch vervuld is. Hiervoor zijn wij het ziekenhuistraject ingestapt. Vandaag deel ik graag met jullie hoe wij dit ervaren hebben. Voor mij is het erg fijn om er over te schrijven. Voor mijn gevoel kan ik het dan makkelijker een plaatsje geven. Ondanks dat we een prachtige gezonde dochter hebben gekregen door het traject blijft het nog steeds een heftige periode uit ons leven. Ook hoop ik met mijn ervaringen mensen die aan het begin van het traject staan door deze moeilijke tijd heen te slepen. Persoonlijk vond ik het in die tijd erg fijn om ervaringen van anderen te lezen. Ik voelde me dan begrepen doordat je veel dingen herkent en even voelde ik me dan minder alleen in het traject. Het gaf me vaak ook kracht om door te gaan.

Nieuwsgierig geworden? Lees verder op de site van Thuisleven.com

freya-logo

Geef een reactie

