Review: Lowbudget Quechua Arpenaz 10L rugzak

Linda~ Een tijd geleden mochten we van Trybe een rugzak testen die voor ons nieuw was. Persoonlijk was ik nooit zo van de rugzakken tot ik moeder werd en een rugzak dan voor vrije handen zorgt. En geloof me, handen kom je soms zelfs tekort dus sindsdien zijn rugzakken hier onmisbaar. Bij Decathlon konden we een gratis Quechua Arpenaz 10L rugzak ter waarde van €2,99 ophalen. Nu hoor ik je bijna denken: serieus? Een rugzak van nog geen 3 euro. Dat kan totaal niks zijn.. je hebt het mis!! En ik ga je vandaag overtuigen waarom deze rugzak ideaal is, zelfs voor iemand die een klein budget heeft.

19578719_776049875902275_152737054_o

Zodra we bij Decathlon aankwamen werd ik al vrolijk. De rugzak bleek er namelijk verkrijgbaar in een aantal verschillende maar kleuren. Tja, daar gingen we dan, welke kleur zou ik kiezen? Een mannelijke kleur zodat mijn man hem mee zou kunnen nemen naar zijn werk? Nee dat was niet handig want dan had ik er nog niets aan en zat ik dus nog zonder vrije handen als ik zelf met de kinderen weg zou gaan. Aan de andere kant, als ik zou gaan kiezen voor Caribisch Groen of Framboosroze zou hij helemaal niet in de mogelijkheid zijn om hem een keer mee te nemen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Navyblauw zodat iedereen van het gezin hem straks mee kan nemen.

Wat ik persoonlijk een groot voordeel vind is dat ik best veel in deze rugzak mee kan nemen. Schijn bedriegt duidelijk aangezien ik had verwacht dat ik naast mijn portemonnee hooguit een flesje water en een fruitreep mee kon nemen. Voor een wandeling met de kinderen om even te gaan picknicken heb ik het volgende ingepakt om te zien wat we dan werkelijk mee konden nemen.

  • Portemonnee
  • 2 drinkbekers
  • 2x slurpfruit
  • 2 bakjes
  • 2 snoepreepjes
  • Zonnebrandspray
  • Minideodorant
  • Sleutels
  • Telefoon

19619523_776049859235610_1337035438_o

Nadat ik de rugzak gevuld had verwachtte ik zo half dat hij aan de zware kant zou zijn en dat de bandjes in mijn schouders zouden snijden. Weer had ik het mis want de rugzak zat als gegoten zonder snijranden van de bandjes. De rugzak zat totaal niet in de weg en droeg heerlijk dus na de test gebruik ik hem nog regelmatig om lekker met de tweeling te gaan wandelen en even te “picknicken” 😉

Deze handige lowbudget rugzak is te koop bij Decathlon voor maar 2,99 en is zoals ik al zei in verschillende kleuren verkrijgbaar. Van vrolijke frisse kleuren tot mannelijke of zeer neutrale kleuren. Kijk hier voor de Decathlon bij jou in de buurt.

Decathlon_logoWij zijn heel dankbaar dat we van Trybe deze handige rugzak mochten testen en hebben dus geen moment spijt van onze aanmelding.

facebook-500x250

Trybe laat je gratis producten uittesten in ruil voor jouw eerlijke mening. Meld je nu aan om producten te ontvangen, test en beoordeel producten.

 

1. Aanvragen

Vraag een testproduct aan door een paar vragen te beantwoorden of door je mening over iets te delen.

 

2. Uitproberen

Als je geselecteerd bent om een product te testen, ontvang je het product per post of door het op te halen bij een ophaalpunt.

 

3. Beoordelen

Als je het product hebt uitgetest, schrijf je een review en beantwoord je een paar vragen over jouw ervaring.

Geef een reactie

