Review: Garnier Ambre Solaire voor het hele gezin

Linda~ De afgelopen tijd mochten we van Wehkamp de complete lijn van Garnier Ambre Solaire testen. Als moeder van een tweeling die het liefst elke dag buiten spelen wilde ik dat natuurlijk het liefst zo goed mogelijk uitproberen. Het pakket bestond uit verschillende sprays en crèmes met verschillende beschermingsfactoren en als afsluiter een grote fles aftersun. Zoals ik al zei was het echt een pakket voor het hele gezin aangezien er spray en crème in zat voor kinderen, voor mensen die aan sport doen onder de zon en voor mensen die een hele gevoelige huid hebben.

19619848_776049855902277_276936778_o

Op het moment dat ik het pakket uitpakte kwam een vriendin van me op de koffie die een paar dagen later zou vertrekken naar Spanje en zij heeft een behoorlijk gevoelige huid. Zij was dus de perfecte testpersoon voor de Sensitive Expert gezicht zonnebrand spray. SPF 50. Na haar vakantie kwam ze weer op de koffie om te vertellen hoe het geweest was en over haar ervaringen met de spray. Eigenlijk hoefde ze me al niets meer te vertellen want voor het eerst was ze zelfs wat bruin geworden in plaats van rood. Het belangrijkste is dat ze nergens last van heeft gehad, dus ik zeg missie geslaagd. Deze spray is een echte aanrader voor iedereen met een gevoelige huid.

Voor onze tweeling heb ik zowel de 50+ Kidsspray als de Kids Wet skin zonnebrand SPF 50 uitgeprobeerd. Het zijn twee totaal verschillende producten hebben allebei zeker hun voordelen. Zo vond ik de spray heel erg makkelijk in gebruik aangezien je geen dikke klodders crème aan je handen krijgt en de kinderen dus niet helemaal wit rondlopen. Het trekt snel in dus blijft er weinig tot geen zand aan plakken wat erg ideaal is met onze kleine ondernemers die graag met zand spelen. De crème daarentegen vond ik een heel handig formaat hebben om altijd mee te nemen in je tas. Je ziet met de crème duidelijk dat de kinderen ingesmeerd zijn waar ik met de spray af en toe geneigd was nog eens extra te sprayen. Qua bescherming hadden we over allebei de producten zeker geen klagen zelfs niet met de 34 graden die het hier laatst waren. Ook terwijl de kinderen in het badje speelden had ik niet het idee dat de producten minder werkten dus ook hier waren we erg tevreden over.

19578881_776049919235604_124750767_o

Mijn man en ik hebben de overige sprays en creme’s getest en we waren geheel tevreden met het assortiment. De Ideal Bronze zonnebrand spray SPF 30 was helemaal ideaal om een beetje te smokkelen aangezien mijn benen toch niet altijd even hard mee wilden kleuren 😉 De spray vlekt niet en geeft inderdaad een subtiel tintje dus mijn benen konden weer gezien worden zonder dat iedereen meteen een zonnebril moest dragen vanwege een stel witte benen. Van al deze producten van Garnier Ambre Solaire vind ik dat ze heerlijk ruiken en vooral makkelijk uit te smeren zijn. Van de sprays heb ik het idee dat ze iets zuiniger zijn in gebruik maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk.

Aan het einde van de zonnige dagen hebben we ons steeds ingesmeerd met de hydraterende & verzorgende aftersun. Dit was een heerlijke verwennerij aan het einde van zo’n warme dag. Het rook heerlijk en belangrijker nog, het koelde je meteen even af. Wat een aanrader is dat voor de tropische dagen voor het hele gezin.

Het uitgebreide assortiment van Garnier Ambre Solaire kun je terugvinden op de website van Wehkamp.

wehkamp_logo

Geef een reactie

