BBQ-tips: Groots genieten voor een klein bedrag (met recepten)

Chantal~ Begin juni heb ik mijn 30e verjaardag gevierd voor en met onze vriendengroep. Dat is altijd heel erg gezellig maar met zo’n grote groep mensen lopen de kosten nogal gauw op. Het zou dat weekend erg mooi weer worden dus vroeg ik mezelf af wat ik aan boodschappen zou doen. Het is namelijk altijd lastig in te schatten of er veel mensen zijn die op dat moment op hun gewicht letten en met warm weer hebben de meeste mensen ook weinig zin in gebak. Kaas en worst wordt er ook eerlijk gezegd niet echt lekkerder op als het echt warm is. Wat ging ik dan doen? En toen kreeg ik ineens een ingeving: een BBQ. Onze vrienden zijn er net als wijzelf dol op, alleen is het vaak buiten de verjaardagen om erg lastig om nog eens een datum te prikken die iedereen kan aangezien we allemaal werken en sommigen zelfs wisselende diensten of in ploegen werken. Daarnaast hebben al een paar stellen een kindje dus wordt het plannen er niet makkelijker op. Vandaar dat ik onze vrienden wilde verrassen met een BBQ. Nu is het wel zo dat als je alles moet kopen het nogal een dure avond gaat worden aangezien vooral de mannen in de groep flinke eters zijn. Hierdoor ben ik na gaan denken en gaan zoeken naar lekkere en goedkope tips om zelf een goede BBQ te organiseren en met de volgende tips kunnen jullie dat vanaf nu ook 😀

Ben je benieuwd naar de recepten? Lees deze dan in het vervolg van ons artikel via Thuisleven.com.

bbq-budget-tips.jpg

Geef een reactie

