Review: Summer Dance 2017 Megamix Top 100

Linda~ Muziek heeft verschillende eigenschappen: het ontspant, kan troosten en maakt vrolijk. Vooral het ontspannen is een eigenschap van muziek dat ik erg kan waarderen. Bijvoorbeeld een rustige muziekje na een dag hard werken of als de kinderen een dag hebben waarbij hun oren ineens wat minder functioneren. Maar ook vrolijke muziek op een dag dat het mooi weer is en je gezellig samen in de tuin zit of juist op een regenachtige dag wanneer je verlangt naar een warme dag vol zon en energie. De muziek die momenteel erg bij me past is muziek met een beat erin die me zoals ik al zei doet denken aan een dag waarop we met vrienden BBQ-en en nog tot laat in de avond natafelen met een spelletje.

Wat ik van deze cd vind kun je lezen in mijn review op de website van Thuisleven.com.

summer-dance-2017

Geef een reactie

