Een zomers gevoel dankzij de ananas-lijn van Ziaja

Linda~ Ja ja, daar is ze weer! Vandaag is het een bijzondere dag want mijn man en ik zijn namelijk alweer 12 jaar getrouwd. Time flies when you are having fun zeggen ze wel eens maar dat is echt zo. We zijn morgen overigens 20 jaar samen dus die tijd is nog veel langer en in al die tijd hebben we ontzettend veel meegemaakt samen. We hebben heel veel leuke dingen beleefd maar helaas hebben we ook veel minder leuke dingen meegemaakt waar we gelukkig altijd goed doorheen gekomen zijn. Het leven gaat nu eenmaal niet over rozen zullen we maar zeggen. Nu is rozengeur niet helemaal mijn favoriete geur dus daar zal het misschien dan wel in liggen. De afgelopen tijd hebben we met enige regelmaat al kunnen genieten van een heerlijk zonnetje maar dat werd dan helaas weer opgevolgd door flinke plensbuien. Eigenlijk ben ik inmiddels wel een beetje klaar met al die regen. Ik wil weer naar buiten, leuke dingen doen. Zo wil ik graag met de kinderen gaan picknicken, boswandelingen maken, lekker naar het strand en ga zo maar door. Dat zijn geen activiteiten die ik graag in de regen doe want om te beginnen worden mijn spieren daar al helemaal niet happy van. En m’n humeur ook niet trouwens maar dat terzijde. Waar ik wel altijd happy van word is van Ziaja. Hoe de wind ook waait en hoe het op sommige momenten tegen kan zitten, zijn weten me altijd op te beuren door verwenmomenten te creëren met hun heerlijke producten. Door de jaren heen hebben we al verschillende lijnen mogen uitproberen maar nu vonden we het tijd om zelf de zomer maar in huis te halen. En dat doen we dit keer door middel van de ananas-lijn.

Ziaja Ananas

Om te beginnen zal het je niet verbazen dat deze vrolijk gekleurde lijn ruikt naar niets minder dan ananas. Dankzij deze set heb ik echt een verwenmoment voor mezelf aangezien ik de enige in ons gezin ben die deze gaat gebruiken. De shampoo met cafeïne zorgt voor een ware geurexplosie maar niet in de zin van dat je wordt bedwelmd, het ruikt echt heerlijk! Veel heb je niet nodig van deze shampoo want wanneer je het met je vingers inmasseert begint de shampoo goed te schuimen en is daardoor lekker zuinig in gebruik. De shampoo belooft dat het mijn haar meer volume en glans geeft en inderdaad, mijn haar lijkt er al na 1 keer beter uit te zien. Het voelt na gebruik dan ook heerlijk en dat zal mede het werk van de ingebouwde conditioner zijn. Tijdens een douche vind ik het heerlijk om 1 keer in de week gebruik te maken van een scrub. Vooral wanneer het zonnetje zich wat vaker laat zien vind ik het prettig om de oude huidcellen te verwijderen en ruimte te maken voor nieuwe. Aangezien ik niet heel veel in de zon zit wil ik de keren dat dat wel het geval is wel een beetje zorgen voor wat kleur. Deze sorbet body scrub is er een om extra vrolijk van te worden want naast de tropische geur bevat de scrub zowel stimulerende cafeïne als anti-cellulitis ananas-extract. Dus deze bodyscrub bereid je lichaam alvast lekker voor op de zomer en dus het bikini-seizoen. Overigens is het geen grove scrub maar eerder een fijnere scrub die je huid alsnog lekker zacht maakt. Tot slot is het gebruik van een crème of mousse na een douche heerlijk aangezien ik dankzij mijn schildklier bijna altijd last heb van een droge huid. Echter vind ik het wel fijn als zo’n crème of mousse qua geur aansluit bij de rest en dus mag deze body-mousse niet in het rijtje ontbreken. Net als de scrub bevat deze body-mousse ook de stimulerende cafeïne en het anti-cellulitis ananas-extract. Ook hiervan heb je net als van de andere producten weinig nodig en daarom doe je lekker lang met de producten. Na een douchebeurt met dit heerlijk geurende trio ben ik helemaal happy en vol energie om de dag te starten of om verder te gaan met mijn dag. Ik kan het iedereen aanraden om deze lijn aan te schaffen. Overigens is het zeker een aanrader om deze lijn mee te nemen op vakantie om het vakantiegevoel vast te houden. Naast deze producten bevat de ananas-lijn nog meer producten om helemaal gelukkig van te worden. Uiteraard kun je op de website van Ziaja terecht voor allerlei producten in verschillende lijnen. Dus er is zeker voor iedereen wel iets te vinden voor een heerlijke verwenmoment voor jezelf.

* Voor het schrijven van dit artikel hebben we een review-exemplaar ontvangen *

Plaats een reactie