Review: Garnier SkinActive Botanische reinigingsmelk, dagcrème en balsem met Rozenwater

Linda~ Zodra het pakket van Garnier binnen komt voel ik me meteen een beetje jarig. Niet helemaal natuurlijk aangezien ik pas in oktober jarig ben, maar toch, het ziet er zo mooi uit. Ik kan dan ook niet wachten om het uit te proberen dus ga ik eerst eens kijken naar de verpakkingen aangezien ik die van sommige producten al leuk vind om neer te zetten. Misschien ben ik daar de enige in maar waarschijnlijk niet. Deze lijn van Garnier oogt erg vrolijk en toch heel vrouwelijk met de lichtroze kleur. In het begin twijfelde ik een beetje hoe ik het zou gaan vinden aangezien ik toch niet altijd een voorstander ben van rozengeur. Sommige merken gebruiken dat zo overdadig dat je net een wandelende rozentuin bent, wat buiten niet zo erg is maar binnen des te meer.

Aan het einde van de dag maak ik de fles Botanische Reinigingsmelk met Rozenwater open en ruik er meteen even aan. Ik ben verbaasd want de geur is heerlijk, echt zo lekker fris en totaal niet overdreven. Hier kan ik zeker wel aan wennen dus dat vind ik al een heel goed begin. Ik reinig elke dag m’n gezicht dus zoveel viezigheid zal er heus niet van mijn gezicht komen met deze reinigingsmelk dacht ik. Ik heb het weer mis! Oh jee, dit is echt erg. Deze reinigingsmelk doet wat het beloofd, er komt de eerste dag veel van mijn gezicht (ik gebruik overigens geen poeder of foundation op mijn gezicht dus het is echt erg). De dag erna is het al een heel stuk minder dus dat geeft me dan weer een goed gevoel. Wat me opvalt is dat mijn gezicht na het gebruik van deze melk heerlijk schoon en fris aanvoelt en vooral niet trekkerig, wat ik bij andere reinigingsmiddelen nogal eens ervaar. Dit product vind ik dus een echte aanrader.

Na het reinigen van mijn gezicht gebruik ik voor ik ga slapen de 3 in 1 balsem. De ene keer al ik weinig tijd heb of moe ben gebruik ik het als nachtcrème, en wanneer ik wat meer tijd heb gebruik ik deze balsem heerlijk als gezichtsmasker om mezelf te trakteren op een verwenmoment. En geloof me, je hoeft zo helemaal niet naar een spa, hoewel dat natuurlijk altijd een mega verwennerij blijft. Maar mocht het er financieel of qua drukke agenda even niet van komen kun je met een gerust hart deze balsem als vervanger gebruiken om eens even lekker bij te tanken en extra energie op te doen. De balsem smeert heerlijk uit en trekt vooral lekker snel in zodat mijn droge huid snel een oppepper krijgt. Vooral als ik de balsem ’s nachts in laat trekken voelt het de volgende ochtend heerlijk aan. Deze zal ik dus absoluut vaker aan gaan schaffen aangezien het voor mij pure verwennerij is in verband met mijn droge huid door mijn schildklier(medicatie).

Als laatste heb ik de dagcrème hiervan mogen testen en het zal je dan ook niet verbazen dat dit een heerlijke aanvulling op deze verzorgingslijn is. Na het reinigen en de balsem als nachtcrème start ik elke ochtend fris op door deze dagcrème. Het ruikt heerlijk als ik ’s morgens beneden kom en zelfs de tweeling zegt ’s morgens dat ik lekker ruik dus hoeveel beter wil ik mijn dag starten? Dit alles zorgt wel voor een enorme energieboost, zelfs na een nacht van minder slaap. Nadat ik een paar dagen deze fijne lijn mag testen merk ik al verschil aan mijn huid. Zoals ik al zei voelt mijn huid veel minder droog en trekkerig aan dus dat is zeker het grootste voordeel van deze lijn. Het extra voordeel vind ik de lekker subtiele geur, en niet overdreven. Zou ik deze lijn aanraden aan anderen? Jazeker, niet alleen voor jezelf maar het is ook een lekker cadeau om aan iemand anders te geven.

IMG_20170728_210752.jpg

* Voor het schrijven van dit artikel hebben we een review-exemplaar ontvangen *

Plaats een reactie