DIY pot voor je pepernoten dankzij By LM (winactie gesloten)

Linda~ Volgende maand komt de goede sint weer in het land en dat vraagt natuurlijk om een aantal leuke voorbereidingen. Hier thuis zijn we sowieso al dol op deze tijd vanwege het feit dat Lucas en Eva net als de Sint op 5 december jarig zijn. Het is misschien niet de meest handige datum, maar hee, het was die avond in Veldhoven niet druk met bevallingen 😉 Dat is een van de belangrijkste redenen dat wij extra genieten van deze leuke periode in het jaar. De kinderen vinden het geweldig en ook ik vind het nog altijd een fijne periode. Dat maakt dat ik graag aan de slag ga om er iets heel gezelligs van te maken thuis. Elk jaar gaan we aan de slag om de leukste diy’s te creëren en deze dan te delen.

Vorig jaar maakte ik voor het eerst kennis met de leuke producten van By LM. We besloten eens samen te werken om te zien hoe dat voor ons werkte. Met de Kleine DIY Sint Stickertjes maakte ik kleine sfeerlichtjes voor de Sinterklaasperiode. Het bleek dat we heel erg fijn samen konden werken en al gauw mocht ik een van onze volgers blij maken met een persoonlijk pepernotenzakje. Na de gezellige sinterklaasperiode volgde kerst en wederom besloten Linda en ik om samen te werken. Ook voor kerst maakte ik sfeervolle kerstlampjes door gebruik te maken van het klein diy stickervelletje voor de kerstperiode. Naast sfeerlichtjes leuk het me leuk om een keer iets anders te maken en dat probeerde ik uit voor Pasen. Met behulp van de DIY stickers Pasen maakte ik een vrolijke pot waar we onze paaseitjes in konden doen.

Een tijd geleden werd ik weer door Linda verrast met een pakketje stickers zodat ik weer aan de slag kon. Het was allemaal wat drukker hier op de blog en ze voelde vast aan dat ik het even nodig had om een middag of avond te gaan zitten. Op een middag toen de tweeling aan het bijkomen was van een herfstwandeling besloot ik dat ik aan de slag wilde om een pepernotenpot te gaan maken. Eerder al had ik 2 nieuwe weckpotten gekocht zodat ik meteen aan de slag kon zodra ik de tijd en vooral de energie er voor had. Wat heb je nodig om zelf aan de slag te gaan met deze leuke diy?

Zoals je ziet heb je voor deze diy heel erg weinig nodig en deze is dan ook erg budgetproof. Veel mensen hebben nog wel een pot staan en zo niet dan heeft Action ze meestal wel. Of wat dacht je van de Kringloopwinkel of iets dergelijks? Ik scoor de laatste tijd best regelmatig leuke koopjes daar. Bij de sticker krijg je ook een stuk transferfolie en dit was dan ook de eerste keer dat ik daar mee werkte. Je haalt het laagje van de transferfolie en plakt deze op het woord pepernoten/kruidnoten (net wat je gekozen hebt). Vervolgens wrijf je het geheel goed aan door middel van een pasje. Als je de folie voorzichtig lostrekt zul je zien dat de letters aan de folie geplakt zitten. Op deze manier lukt het me dus heel makkelijk om de woorden recht op de potten te krijgen. Dan is het nog een kwestie van alle letters heel erg goed aan te duwen voor je de folie er weer af haalt. Mocht het nu zijn dat er een letter niet zo goed af wil, geen probleem want dat had ik met mijn kruidnotenletters met de letter K ook dus die heb ik uiteindelijk los opgeplakt. Ik verlies niet van eigenwijze letters, dat zie je wel. Als laatste plak je de cirkels en de ringen nog op de pot om het een speels effect te geven. Op de website van By LM kun je aangeven of je het woord “pepernoten” of “kruidnoten” wil en of je de sticker wil in zwart of wit. Voor mezelf heb ik de zwarte pot gemaakt en voor mijn zus de witte. Zo kun je duidelijk zien hoe de potten geworden zijn. Dit is erg leuk als je een gezellige knutselavond met vrienden, familie of collega’s wil maar je niet de hoofdprijs wil betalen. Dankzij de stickers van By LM is zoiets dus zeker voor herhaling vatbaar en voor iedereen betaalbaar.

Winactie

Inmiddels zijn we aangekomen bij het deel van dit artikel want velen van jullie het leukst zullen vinden. Van By LM mogen we een van jullie blij maken met een stickerset pepernoten of kruidnoten. Wat MAG je doen om kans te maken?

De winactie loopt van woensdag 30 oktober tot en met dinsdag 5 november 0.00, daarna proberen we de winnaar zo snel mogelijk bekend te maken. De winnaar heeft 48 uur de tijd om te reageren. Wil je zeker zijn dat je het niet mist als je gewonnen hebt is het handig om een reactie te geven onder het bericht op Facebook zodat je getagt kunt worden als je gewonnen hebt 😉

* Voor het schrijven van dit artikel hebben we een review-exemplaar ontvangen *

72239056_480660682535156_8524156965998297088_n

 

7 thoughts on “DIY pot voor je pepernoten dankzij By LM (winactie gesloten)

  1. Wat een leuke actie ik doe graag mee dat ik de pepernoten die ze straks krijgen van de goede Sint in een leuk potje kunnen bewaren. Vooral ons jongste manneke die het nu zachtjes aan begint mee te krijgen 🥰🥰

    Geliked door 1 persoon

  2. Pingback: DIY pot voor je paaseitjes dankzij By LM | Lifestyle Mommy's

Plaats een reactie