Heerlijk verfrissend bronwater van Sabores de Portugal (winactie gesloten)

Linda~ Vorige week liet ik jullie voor de eerste keer kennis maken met een van de vele heerlijke producten van Sabores de Portugal. Ik liet zien dat we proberen om van elke dag een feestje te maken door kleine dingen zoals een heerlijke limonade. Het kan allemaal zo eenvoudig zijn en nu de kinderen ouder worden is het zo dat het steeds makkelijker wordt. Ik kan het me nog goed herinneren dat het allemaal een stuk lastiger was toen de tweeling net geboren was en de eerste jaren daarna. We hadden het geluk dat we veel hulp kregen en veel dingen waren nieuw voor ons zoals dat bij veel nieuwe ouders is. Hoe moet je het allemaal doen en wat heb je nodig? Hoe pak je het aan op het gebied van eten en drinken en wat zijn de juiste keuzes? Daarnaast is het zo dat iedereen een eigen manier heeft en zo ook de kraamhulpen. Het begint al met het maken van de voeding voor de kinderen want maak je gebruik van kraanwater of juist niet? Op veel plaatsen hebben ze last van hard water en zo ook hier in onze omgeving. Nu is het zo dat het bij ons weer mee viel in vergelijking tot mensen in onze vriendenkring maar toch. Juist dan is het ideaal als je terug kunt vallen op bronwater zoals ik je vandaag ga laten zien. Naast flesvoeding zijn er voldoende andere redenen om gebruik te maken van bronwater zoals vanwege je gezondheid. Een goede gezondheid is zoals je bij mij ziet niet vanzelfsprekend en dat kan er toe leiden dat je geen gebruik kan maken van kraanwater. Het kan zijn dat je zuiver water nodig hebt voor het reinigen van je gezicht maar er zijn ook veel mensen die vanwege hun gezondheid het liefst basisch of alkalisch water drinken en ook dan ben je bij Sabores de Portugal aan het juiste adres.

Água de Monchique

Om het goed uit te proberen kreeg ik een 1,5L fles bronwater Monchique en een grote 5L can bronwater Monchique. Normaal gesproken heeft drinkwater een pH waarde tussen de 7 en de 9,5, wanneer het lager dan 7 is dan is het zuur. Heeft het een waarde van 7 of hoger noem je het basisch ofwel alkalisch. Het bronwater van Sabora de Portugal bevat calcium, silica, kalium, magnesium en bicarbonaat. Hoewel ik niet altijd een waterdrinker ben geweest heb ik mezelf dat aangewend op de momenten dat ik in het buitenland op vakantie was. Ik vond het heerlijk om tijdens het eten te genieten van een glas heerlijk fris bronwater. Het bronwater dat ik mocht uitproberen brachten me weer helemaal terug naar die momenten dus dat zijn echte verwenmomentjes voor mezelf. Kun je nagaan hoe klein een geluksmoment al kan zijn. Tel je zegeningen zeggen wij hier dan. Als het kraanwater bij jou thuis teveel kalk bevat en dus niet lekker smaakt zul je op zoek moeten gaan naar een alternatief. Dit bronwater van Monchique is er een van. Het bronwater is afkomstig uit de bronnen van Caldas de Monchique. Het is belangrijk om te weten dat je met de aankoop van dit bronwater ook je steentje bijdraagt aan een beter milieu aangezien de verpakkingen sinds dit jaar 100% recyclebaar zijn. Dankzij dit bronwater kun jij straks dus ook genieten van heerlijk bronwater tijdens een etentje of bbq bijvoorbeeld. Água de Monchique is ook nog eens verkozen tot product van het jaar 2021 en dat drinkt toch net even wat lekkerder. En zoals ik al zei kun je dit bronwater ook gebruiken om de heerlijke smaken poederlimonade aan te maken waardoor je de kinderen weer een feestmoment bezorgt.

Naast verschillende soorten bronwater en poederlimonade ben je voor nog veel meer producten aan het juiste adres bij Sabores de Portugal. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het voor je. Ten eerste kun je er terecht voor allerlei soorten drinken: van wijn en bier tot allerlei soorten fris en koffie. Of wat dacht je van heerlijke smaakmakers voor de bbq. En voor de zoetekauwen onder ons hebben ze van alles op het gebied van koek, snoep en zoet. Wat ook niet geheel onbelangrijk is, Sabores de Portugal maakt gebruik van een handig spaarprogramma want door Gallos te sparen spaar je namelijk voor leuke kortingen op je bestellingen. Ik raad je zeker aan om eens een kijkje nemen op de website van Sabores de Portugal.

Winactie

Van Sabores de Portugal mag ik een van onze volgers blij maken met een pakket met daarin 2x 1,5L bronwater Monchique en 2 zakjes poederlimonade naar keuze. Wat mag je doen om kans te maken op dit pakket?

De winactie loopt van zaterdag 29 mei tot en met vrijdag 4 juni 0.00, daarna proberen we de winnaar zo snel mogelijk bekend te maken. De winnaar heeft 48 uur de tijd om te reageren. Wil je zeker zijn dat je het niet mist als je gewonnen hebt is het handig om een reactie te geven onder het bericht op Facebook of Instagram zodat je getagt kunt worden als je gewonnen hebt 

* Voor het schrijven van dit artikel hebben we een review-exemplaar ontvangen *

8 thoughts on “Heerlijk verfrissend bronwater van Sabores de Portugal (winactie gesloten)

  1. Klinkt verfrissend, ben benieuwd naar dit product. Want het is me nog steeds niet gelukt. Om een favoriet watertje te vinden. Best wel raar vinden. Familie en vrienden dat ik zo kieskeurig ben. Maar ja zoals ik mezelf ken. Ben ik soms wat te precies en twijfelachtig. Deze flessen winnen lijkt me prachtig. Kan ik kijken of dit hem deze zomer wordt. Als glas water bij bv mijn bbq bord. Als drankje tussendoor. Ik zeg laat maar komen hoor!! Altijd dorst en heb reuze veel zin. Oh ik hoop dat ik Monchique win 😀

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie