Sweakers van OCKYZ + winactie (Gesloten)

Linda~ Als moeder van een ondernemende tweeling van 3 jaar ben ik al flink wat gewend geraakt aan stunts en speelmomenten die uitdraaien op valpartijen. Echter 1 ding went nooit… het rennen in en rond zwembaden. Het geeft me de kriebels en ik wachtte nog altijd het moment af dat een van de twee verkeerd zou vallen waardoor we een bezoekje zouden moeten brengen aan de huisarts of eerste hulp. En eigenlijk is mijn gevoel niet geheel zonder reden. Elk jaar gebeuren er namelijk meer dan 200.000 ongelukken in en rondom zwembaden in Europa waarvan meer dan de helft wordt veroorzaakt door uitglijden. Dit gebeurt vooral bij kinderen jonger dan 15 jaar.

Een tijd geleden werd ik door een collega-blogger gewezen op Sweakers. En het eerste wat ik dacht was: Huh, Sweakers? Dat moet een spelfout zijn, maar aan de andere sneakers in een zwembad lijkt me ook niet geheel de bedoeling qua hygiëne en dat zou maar een beetje raar zijn. Hierdoor ging ik het woord Sweakers eens opzoeken waardoor ik meteen bij de website van Ockyz uitkwam. Daar aangekomen kwam ik er achter dat Sweakers hele praktische en vooral veilige zwemsokken zijn die het moeten voorkomen dat je kind uitglijdt. Tadaaa! Dat was nou precies iets voor ons dacht ik. Alleen zou ik het graag eens uitproberen aangezien ze 19.95 zijn. Dus om ze meteen 2 paar aan te schaffen zonder dat je weet of het werkt vond ik toch wel een risico. Uiteindelijk bedacht ik me dat er waarschijnlijk meer mensen tegenaan lopen dat ze het best willen proberen maar eerst zeker willen zijn of het werkt. Hierdoor besloot ik Ockyz een email te sturen en te laten weten dat ik de Sweakers graag met onze tweeling wilde testen om zo ook de volgers van ons blog te laten weten of het een aanrader was. Heel snel daarna kreeg ik al antwoord dat ze het een leuk idee vonden dat ik over ze wilde schrijven waarna ik de Sweakers kon gaan bestellen. Later die avond keek ik op de website en kon ik kiezen uit 3 vrolijk gekleurde paar zwemsokken. Aangezien onze kinderen een tweeling zijn besloot ik voor ons dochtertje dezelfde print te pakken als voor ons zoontje, alleen dan in roze. Maar wat een verrassing! De volgende ochtend lagen ze al in de brievenbus. Wat een service zeg, zo snel heb ik bestellingen nog nooit binnen gekregen. En met dat mooie weer voor de deur was dat al helemaal ideaal.

18870216_762013773972552_1862083021_o

Zodra ik de zwemsokken aan de tweeling liet zien waren zij meteen nieuwsgierig wat het was. Ze vonden ze geweldig en vooral heel erg stoer. Het aantrekken was geen enkel probleem want in tegenstelling tot andere momenten werd er dit keer niet weggelopen maar netjes stilgezeten om deze mooie Sweakers aan hun voetjes te laten doen. Dat ging gelukkig heel makkelijk dus waren ze snel startklaar om te aan zwemmen. Wat waren ze trots op hun nieuwe zwemsokken, dus meteen maar even een foto gemaakt terwijl ze nog schoon waren 😉 Even als kanttekening: het is momenteel een flinke uitdaging om onze tweeling op de foto te krijgen, ook al zijn ze dan niet herkenbaar, het beïnvloedt soms wel de kwaliteit van de foto’s. Ik neem aan dat dit wel herkenbaar is voor meer ouders.

18901496_762013777305885_2060396839_o

Na een tijdje getest te hebben zijn wij totaal om en zouden wij niet meer zonder Sweakers willen. Door de speciale zool van de sok lijden de kinderen totaal niet uit, zelfs niet tijdens stoeipartijtjes. Daarnaast vind ik ze heel hygiënisch omdat de kinderen zo altijd iets aan hun voeten hebben als ze naar het toilet gaan of onder de douches staan bij het zwembad. Dit vooral zodat je daarmee ook het risico op voetschimmel of wratjes verkleint. En het laatste voordeel, wat in ons geval niet geheel onbelangrijk is aangezien onze tweeling bijna dezelfde maat heeft, is dat de Sweakers wel 4 maten mee gaan waardoor je dus niet elke keer nieuwe hoeft te kopen maar lekker lang mee gaan. Ook zijn ze verkrijgbaar tot een hele grote maat zodat iedereen er plezier van heeft. Ze zijn te koop in de volgende maten en je bestelt ze website van Ockyz:

  • 19-22
  • 23-26
  • 27-30
  • 31-34
  • 35-38
  • 39-42
  • 43-46

Wist je trouwens dat Ockyz niet alleen Sweakers verkopen maar nog veel meer leuke dingen verkopen? Zo verkopen ze namelijk ook hele leuke zwemkleding voor zowel jongens als meisjes. En ze verkopen nog een leuk pakket vol bouwstenen waarmee kinderen volledig hun fantasie kunnen gebruiken.

Interessante Feiten:

  • Sweaker® zijn positief getest door TUV, de Europese autoriteit op het gebied van veiligheidsproducten.
  • Sweaker® zijn positief getest op zwemgemak door Innosportlab, zwemcentrum van de Nederlandse Olympische ploeg.
  • Sweakers® liggen bij de 13 grootste parken van Center Parcs in Duitsland, Belgie en Nederland.
  • Ockyz heeft bijna 50.000 fans op Facebook wereldwijd.
  • De droom en missie van Ockyz® is om de wereld voor kinderen veiliger en leuker te maken, ook buiten Europa.

(Bron: Ockyz)

C5_sI10XQAAGgIG.jpg

Winactie

Van Ockyz mogen wij 4 volgers van Lifestyle Mommy’s blij maken met een waardebon t.w.v. € 10,00. Dit wil dus zeggen dat je 50% korting krijgt op een paar Sweakers naar keuze.

Wat moet je hiervoor doen?

  1. Laat onder dit bericht je naam en een geldig e-mailadres achter.
  2. Like de Ockyz pagina op Facebook en (als je dat nog niet deed) die van Lifestyle Mommy’s.
  3. Geen verplichting, maar dit vinden wij natuurlijk wel heel lief: tag iemand die ook graag kans maakt op deze handige prijs en deel het bericht. Let op: Dit is dus geen verplichting!

De winactie loopt tot vrijdag 16 juni 0.00 uur. Wij maken dat weekend de winnaar bekend. Zorg voor een geldig email-adres en graag binnen 48 uur reageren anders gaat de prijs naar iemand anders. Wij wensen iedereen veel succes!

*****Update*****

De winnaars zijn Claudia Diependaal en Ruth Bemelmans. Gefeliciteerd dames, nemen jullie contact met ons op?

* Voor het schrijven van dit artikel hebben we een review-exemplaar ontvangen *

8 thoughts on “Sweakers van OCKYZ + winactie (Gesloten)

  1. Pingback: Sweakers en zwemkleding voor ons nichtje (met winactie) | Lifestyle Mommy's

  2. Pingback: Nog altijd fan van Sweakers (met winactie) | Lifestyle Mommy's

Plaats een reactie